Here we go.

Godmorgon säger vi även fast det inte är morgon längre!

Jag har suttit i telefonkö denna morgon efersom att det har ringt på våran hemtelefon och bara pipit när man har svarat! Det är irriterande för man springer ju och försöker svara varje gång eftersom att det faktiskt kan vara någon som vill säga någonting vettigt men så är det ingen där och senast så ringde det mitt i natten också så det kändes riktigt bra att bara ta tag i det och se vad problemet är! Är det så att vi har något gammalt faxnr? Är det någon som tycker att det är roligt att jävlas med oss? Nej, det var en sladd som satt i på baksidan av modemet som inte skulle sitta i så vårat eget internet har ringt oss... suck! Men nu är det löst iallafall :D
Fixade även så att vi har nummerpresentatör nu och faktiskt kan se vem som har ringt istället för att försöka gissa oss fram. Har även varit duktig och lagt in en massa nummer i telefonboken, busy morning!

Idag ska jag på återbesök på ett ställe och jag är nervös som f*n! Jag hoppas att allt går som det ska men man vet ju aldrig...

Över till någonting lite roligare... jag har börjat spela harry Potter och hemligheternas kammare och det är så jäkla roligt!!! Jag kommer ihåg att jag spelade första hp- spelet när jag va yngre men jag hade glömt exakt hur roligt det verkligen är :D Riktigt mysigt är det att sitta med datorn på sängen och spela medan älsklingen sitter och spelar HoN vid sin dator för det är verkligen som att vi umgås! Man kan vara ropa på den andra (skriver ropa för att han sitter med headset på;)) och säga nåt gulligt, le mot varandra eller bara skriva "jag älskar dig" på skype... i love it <3



Nu ska jag kela lite med katterna som får ersätta min kille för jag saknar honom!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!