Girl-time.

Jag tog en låååång dusch (och de gjorde även katterna men inte frivilligt kan jag säga för jag har klösmärken lite här och var nu!), har smort in mig med min favorit kräm (Vanilla by Bettina Barty) och musiken är på.
Nu ska jag fixa naglarna sedan blir det god mat och sen sätter jag arslet på paus i soffan och kollar på en massa serier! Så kommer min kväll se ut och jag har inget att klaga på!

Man behöver ta det lugnt och bara koppla av ibland och det är just det jag har på schemat nu! Girltime :D Hmmm kanske ska skippa serierna och kolla på en massa tjejfilmer istället som min pojkvän aldrig vill se med mig?...
We'll see! Kvällen är ung ;)

Så här ser min kräm ut och den är gudomlig och doftar underbart!


Kommentarer
Claudia

Härligt,allt bra? :)

2011-12-16 07:25:22
URL: http://alwaysclaudia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!