Effective.

Hola amigos!

Nu är jag helt slut i kroppen och orkar knappt lyfta ett finger (fråga mig inte hur jag orkar skriva det här för jag orkar inte ens gå in på det!). Jag gav mig på zumban igen och inte nog med ett pass på 45 min så körde jag ett på 45 min OCH ett intensiv pass på 20 min... Jag är helt slut! Orkar knapt tänka :P

Ska hoppa in i duschen och dra ut för att fixa lite grejjer som att posta ett brev och dela ut lite CVn! Orkar jag ens gå? klart jag gör! Orkar jag gå hem också? We'll see. Annars får killen komma och hämta mig för jag blir väl liggandes någonstans när mina ben slutar lyssna på mig för att jag har torterat dem tillräckligt ;)

Slänger in en bild på mig och Thuy, världens bästa tjej det där <3


Kommentarer
:)

:)

2011-12-01 14:54:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!