Cards.

Vad har hänt idag? jo, idag har jag och killen fixat lite grejjer hos polisen. Han fixade nytt pass och jag gjorde ett nytt nationellt ID, vuxenpoäng! Egentligen behöver jag ett pass också eftersom att mitt går ut i mars men det fixar jag under våren, tar faktiskt bara upp till 5 arbetsdagar innan man får det och inte en månad som jag trodde haha!

vad hände sen? jo, en liten runda på stan för vi skulle lämna in hans glasögon som skulle få nya bågar och sedan skulle små saker införskaffas som t.ex. skohorn (vi har fått fnatt utan och ALLA gäster har frågat om vi har skohorn!) och en almenacka till mig för nästa år (klarar mig inte utan en, jag ÄLSKAR att planera och skriva ner saker! de som känner mig vet det ;))

Kan även berätta att min morgon började med ett samtal från Adecco om att de har ett jobb till mig och skulle vilja boka in en intervju snart... jag somnade om efter samtalet och blev väckt av nästa som va från Manpower. Siemens ville att jag skulle börja nu i dagarna. Tänk er en trött tjej, halvsovandes, fattar inte vad som händer och ska försöka prata om jobb! Det slutade med att jag sa ja till en intervju med Adeccos förslag för det företaget verkade bra och ligger två min ifrån där vi bor men till Siemens sa jag att jag inte kan börja förens efter nyår eftersom att jag reser bort så vi får se vad som händer :) Imorgon ska jag först till adecco och träffa de där igen och sedan är det intervju med Skandiabanken... nu händer det grejjer!!!

Har haft det underbart idag, en perfekt dag och riktigt mysigt med älsklingen så idag har jag inget att klaga på <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!