Addiction.

Jag spricker snart. Jag hoppas verkligen att jag får ett jobb snart så att jag kan fixa allt som måste fixas och SEN när allt är stabilt så kan jag äntligen få... shoppa.

Killar rynkar på ögonbrynen och tycker att allt jag skriver är kinesiska förutom de som faktskt pratar kinesiska... de tycker bara att jag är knäpp. Även vissa tjejer tycker att det är skumt men jag älskar att shoppa. Jag är ingen shopoholic utan bara en helt vanlig tjej som behöver det lite då och då men jag är helt och hållet pank så jag har pausat mina behöv ett tag men snart spricker jag. Vilka problem tänker vissa av er men jag skriver det här för att det är just sånt som man kan göra med bloggen, skriva av sig!

Jag har hittat 10000 saker som jag vill ha, suckat lite och bara gått tomhänt ut ur butiker eller klickat på det där jäkla krysset uppe i högra hörnet på hemsidor och det enligt mig är väldigt bra jobbat för så har jag inte varit förut. Jag har många ggr tänkt att jag klarar mig utan det ena och det andra för att jag ska få köpa en klänning som jag blivit förälskad i eller ett par skor som jag "inte kan leva utan" men nu jävlar har jag blivit vuxen haha! Jag skrev inte väskor eftersom jag verkligen nte är en väsk-person! Jag köper max en väska per år (för mig är det ofta!) och den har jag till allt! jag bryr mig inte ett skit om min väska matchar det jag har på mig eller mina skor för det är helt oviktigt för mig. Att följa mode är inte heller viktigt för mig, det är absolut inte därför jag älskar att shoppa! Jag älskar att shoppa helt enkelt för att jag älskar nya saker och jag kan hitta saker som jag blir helt KÄR i och då gör jag allt för att få de grejjerna och jag kan säga att det händer faktiskt inte ofta. Jag tycker om olika saker men kär blir jag inte ofta. You have to catch true love som man säger ;) eller okej det kom jag på nu men det struntar vi i!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!