A little scared.

Sitter här hemma med två fyrkantiga och obehagliga plåster på min arm för att bedöva för idag ska jag nämligen för första gången i mitt liv sätta in en p-stav! Och nej, jag ska inte ge mig på det själv för det lät säkert som det utan jag ska till ungdomsmottagningen kl. 14.30 :) Jag är nerväs för jag skulle sätta på båda plåstren på armen men de va mycket större än förväntat och jag tror inte att det bedövas i mitten där båda nuddar så jag hoppas inte att de väljer att sticka in p-staven just där för då lär det göra ont :(

Näe, jag är jättenervös så nu ska jag försöka skriva om något annat istället!

Jag va inne på lite olika sidor och kollade runt lite och då hände det som inte skulle hända eftersom att jag är luspank... jag hittade 3 par skor som jag vill ha... Men jag är stark och kommer inte beställa nåt förens jag har ordentligt med pengar och om allt går som det ska på min jobbintervju imorgon så lär det inte dröjja väldigt länge innan allt löser sig med ekonomin!

Kan ju visa er skorna iallafall!

Pumps, Luna Röd 498,00 kr

Skoletter, Vanja Camel 498,00 kr

Heels, Ashley Svart 598,00 kr

 

Dessa tre par ska jag ha när jag har pengar och jag kan säga att det finns många snygga par på sidan!

Dessa kan man beställa från have2have.se!

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!